Novinky

05.04.2012 11:21

Pokračování v přesunu...

Tak posledně jsme skončili přesunem na jih, dneska začnu severem jihu :-D Je zvláštní, jak moc se dokáže okolí změnit během tří hodin na trajektu. Jižní ostrov je oproti severnímu jak nebe a dudy. Mnohem míň měst a víc přírody. Začali jsme na severu, projeli hlavní vinařský a ovocnářský oblasti,...
02.04.2012 07:27

Přesun o 3000 km jižněji...

Už je to nějakej pátek, co jsme sem nic nepřidali a vzhledem k tomu, že se ozvali i nám neznámí čtenáři, musíme tuto chybu napravit :-) Respektive, ono moc nebylo o čem psát, než jsme opustili Auckland a vydali se na cestu do Queenstownu. Víceméně jsme trávili dny v práci a střádali chechtáky na...
27.01.2012 00:58

Zas pár příjemných zjištění...

Zas se našlo pár věcí, o ktrých stojí za to se zmínit. V úterý jsme měli volno a tak jsme vyrazili asi 30 km za Auckland na pláž. Vedro, krásně, v klídečku jedeme povolenou stokilometrovou rychlostí po dálnici a v tu chvíli se za mnou objeví policejní vůz. Chvíli mě sleduje, pak si najede vedle...
17.01.2012 05:14

Po měsíci a kousku

Jsme tu měsíc a tak mě napadlo napsat taky jak to tu všechno funguje...Čim dál víc totiž začínam nabývat dojmu, že v Čechách je něco hodně v nepořádku. Včera jsme tu potkali českéj pár cca našeho věku, kterej tu je druhej den a bylo hrozně vtipný sledovat, jak jsou tu z toho vyjukaný. Uplně...
11.01.2012 11:58

nic moc nového...

Nastal čas opět vám napsat pár řádek k našemu pobytu na Aotearoře což je maorsky Nový Zéland, v doslovném překladu Ostrov dlouhého bílého oblaku. Asi ty Maoři nejsou uplně blbý, neb dlouhý bílý mrak se tu táhne už skoro měsíc a nebyl snad den, kdy by aspoň chvíli nechcalo. Místní říkají, že...
24.12.2011 08:39

Štědrodenní Waiheke Island

Je Štědrej den, tady jasno a pětadvacet stupňů a my máme volno, z čehož vyplynul další super výlet za krásami Nového Zélandu. Ráno (zasvěcení ví že to u nás znamená v poledne) jsme v Aucklandském přístavu nasedli na loď, která tu funguje jako hromadná doprava (fakt to připomíná příměstskej vlak,...
20.12.2011 09:54

Dva dny v autě

Jelikož jdeme do práce až ve čtvrtek a pátek, tak byl čas a chuť k tomu udělat si nějaký delší výlet. Zvolili jsme východní pobřeží, neb to neni zas tak daleko a na prospektech to vypadalo dost dobře. Nekecaly. První významná zastávka byla u jistýho postaršího pána kousek za Thames, kterej má...
18.12.2011 09:34

zas pár zážitků, o něž se podělíme

Předevčírem jsme si vyšlápli na vyhaslou sopku Mt. Eden, ze který je nádherně vidět celej Auckland. Upřimně ta díra v zemi, z níž kdysi tekla láva je dost děsivá a asi bychom si nepřáli zažít, když byla aktivní. Včera jsem poprvé úspěšně rybařil. Sice sem chytnul jen dvě čudly, ale dobrej pocit....
15.12.2011 08:57

Už jsme tu deset dní...

Je to tak. Deset dní za námi a spostu dalších před námi. Už dva dny tu chčije, takže se toho nedá moc dělat, ale na druhou stranu je tu dvacet stupňů :-) Dneska jsme s lehkou slzou v oku odvezli brašuli na letiště a už je to jenom na nás. Koupili jsme si novýho mazlíka - Mitsubishi Legnum 2.5 V6...

Diskuze

Datum 31.07.2021
Vložil CoreyKig
Titulek The Best Offer of The Year!

This year turned out to be very difficult. But we have optimized and reduced the cost of our products!
It is almost impossible to find prices lower than ours, the sale is at the cost price level.
Watch and be surprised by our super low prices https://cutt.us/6nChw

© 2011 Všechna práva vyhrazena.